Tema: Re: Kaip internete su gogle ieskot apeinant keiciu, parduodu, mainau ir t.t.
Autorius: S54
Data: 2011-03-18 15:10:43
gal zmogui nereikia komerciniu review, o nori rasti useriu atsiliepimu
forumuose.
As tam naudoju paieska tipo:
telefonas problem
arba
telefonas1 vs telefonas2

"locked"  wrote in message news:ilv9db$k05$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet i klausima neatsakei.
as klausiu ar googlui nurodydavai ko ieskoti? ar tik modeli telefono
irasydavai ir tikedavaisi kad google pats zinos jog tau reikia review, o ne
skelbimu?

nes dabar tai vietoj to kad tiksliai nurodytum ko ieskoti, tik nurodai ka
ismesti is gautu rezultatu