Tema: Re: Kaip internete su gogle ieskot apeinant keiciu, parduodu, mainau ir t.t.
Autorius: Ramaas
Data: 2011-03-17 20:07:20
nu pav. vodafone 845  -parduodu -parduoda -keiciu -keisiu -siulau

Va toki įrašiau ir įskart apmažėjo siūlančiu o radau forumu ir testu

R.

"locked"  parašė naujienų news:iltfu5$lms$1@trimpas.omnitel.net...

bet ar pridedavai bent zodi review ar kazka tokio, ar tik modeli irases
tikejaisi kad atspes ko tau reikia