Tema: Re: NEMOKAMAS (arba beveik) optinis internetas
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-02-28 20:29:17
Esi nors karta pamates laukeli su reklama "Ads by google"? nereik net
paspaust, uztenka kad tau parode ir uz tai kazkas moka, jeigu pasirinkes pay
per view buda :)

Cia aisku gal lietuviskas poziuris, bet jei as savo hobiui kazka pasidarau
ir pamatau kad kazkas uz tai gali sumoket - uz dyka nebeduosiu :) taigi
taikysiu programeriui C dali, arba jis pasiima tai kas mums nekainuoja -
pripazinima - kazkas is kitos pasaulio puses atsisiunte jo softa ir
naudoja.. salyginai tas pats kai iteikia koki nors medali be papildomo
vertingo prizo..

As tiesa irgi nesakau kad nieko nemokamo nebuna - as siaip jau kaip tik uz
tai kad nemokamai buna, tik paprastai tam yra priezastys..

Oras zinoma kitas dalykas.. Nors laikausi nuomones kad jei ne mums, tai musu
palikuonims oras bus mokamas, gal tiekiamas kaip dujos, o gal turesim air
purifierius kurie elektra lups.. Ar galu gale zvelgiant i ateiti - kai
kolonizacija ne zemeje bus nebe tik mokslinis bet ir platesnis reikalas -
mokesim oro mokesti tiems, kas ora is pvz marse, rudziu trauks :)

Alternatyviai galima paziuret kad durniai atitinkamais laikais neprieme oro
mokescio kuris dabar jau butu nusistovjes kaip norma.. mokam uz vandeni, uz
elektra, taip moketume valstybei uz tai kad draudzia fabrikams tersti musu
kvepuojama ora :)