Tema: Re: NEMOKAMAS (arba beveik) optinis internetas
Autorius: miegapele
Data: 2011-02-24 14:29:46
Galiu. Norguos turiu tele2 plana sherifas. ir kas menesi man kompensuoja 170
kroneriu norgisku (apie 70 lietuvisku pinigu)(iseina min 2 valandos i
betkuri norgiska tinkla) saskaita paskutini karta gavau pries metus ir jos
dydis buvo 1.5 lito (5 kronos). Va taip ir buna NEMOKAMAI. Tiksliau
operatoriai uz tai moka. O sistema paprasta. kadangi dominuojanciu
operatoriumi pripazintas telenor todel tarptinklinis sujungimas is telenor i
tele2 5 ores o atvirksciai tik 4. Del sujungimo traifu nesu tikras bet uz
DYKA KALBU. Tiesa neemiau jokio telefono tai ir jokiu isipareigojimu jiem
neturiu.