Tema: Re: meganet meluoja?
Autorius: Mtrhed
Data: 2011-02-03 21:37:07
tai grizta liaudis po darbo, pradeda narsyti, siusti, apkrauna tinkla ir
krenta greitis. Paskui kai nueina miegot - viskas atsistato. Mane tik
uzknisa, kad kitame rajone ta pati plana turintis draugelis, tuo paciu metu
speedteste pratestave greicius su pasirinktais servais gauname zenkliai
besiskiriancius rezultatus. Aisku gal aname rajone ant to pacio hubo maziau
meganeto vartotoju sedi, bet vistiek jauciu neteisybe.