Tema: Re: meganet meluoja?
Autorius: Aleksanderis
Data: 2011-01-27 12:33:35
Kažin ar prireiktų tokių oficialių įrodymų.. Parodytum logus, grafikėlius savo - jie suprastų, kad ne su kokia sekretore reikalų turi, ir vargu, kad toliau labai ginčytųsi. Čia tuo atveju, jei jie iš tikro kažkur nusižengia ir naudojasi vartotojų neišmanymu.

Be to ir konkurencijos sąlygos gan palankios vartotojams, tad šiuo atveju klientui tikrai nebaisu visada būti teisiam, ir vadovautis vien principais visokie meganetai šiais laikais nelabai gali sau leisti. Aišku visko būna. :)