Tema: Re: Ebay ir mokesciai?
Autorius: Levas
Data: 2010-03-02 19:32:14
jei kinietis ides teisinga invoisa i siunta: tipo Xui Liu siuncia Jonui Petraiciui  viena vibratoriu uz 10 honkongo doleriu, tai nebus jokiu problemu.

Paprasciausiai, paste, atidarys invoice vokeli (jei padori siunta, tas invoisas pritvirtintas dezes isoreje) pamatys skaicius ir persius uz dyka.
Tas pats, jei bus teisingai uzpildytas siuntimo deklaracija (zalias popierelis).

Jei neras invoice, tada atsius laiska (seniau paskambindavo- zinojo mano telefona) kur pareikalaus siuntos dokumentus. Daznai uztekdavo paprasyti atidaryti siunta (cia telefonu pasakai). Arba atspausdini paypal-ebay puslapi ir persiunti skanuotus dokumentus (ar pdf) emailu deklarantas@post.lt

Jei esi naglas snukis ir nebijai sukciauti, gali pats nusipaisyti tuos dokumentus. Jei ten nebus kokia baisinga preke, tai praeis. Taciau yra posаkis "Жадность фраера сгубила"

--
Bye, Levas