Tema: Re: Ebay ir mokesciai?
Autorius: Levas
Data: 2010-03-02 19:23:52
keista. Kai as gaunu mokescius muito, tai man atiduoda visa kalna popieriu. Kartu su firmos "muitininke" tikrinom- viskas buvo teisingai uzpildyta.

Del 14Lt tu cia dar neverk. Papulsi pas kokio Fedexo muitines tarpininka.... man buvo (tiesa labai senai) kai 120Lt turejau moketi uz muitines doku sutvarkyma (tarpininko paslaugos) ir keliasdesimt litu muito. Buvau labai piktas, taciau uzsakytas daiktas beveik gyvybiskai reikalingas buvo...

--
Bye, Levas