Tema: Re: Del ISP greicio ~250KB
Autorius: Night
Data: 2009-03-08 20:11:30
Ziurek, ant kaimyno stogo stovi Erdviu AP, kuria naudojuosi as ir dar kokie
5 kaimynai. As is tos antenos signala gaunu i savo AP ant savo namo stogo,
taigi manau, kad tas AP ant mano stogo veikia tik kaip "bridge", t.y.
89.117.228.198 yra tas Erdviu AP ant kaimyno sogo. Nuo AP ant mano stogo
internetas laidais keliauja i my router, kuris gi yra 89.117.228.197. Wlan
transportas buvo ir anksciau, bet buvo greitis ir taip mires. Pries kelias
savaites pakeite AP ant kaimyno stogo, galinti transliuoti greitesni
interneta - tai va, kai ta greitesni "gavau", tai pasijaute sitie trukumai.
Kai buvo 128 kbps bet kuriuo atveju buvo mirtis... :)
Tu man durnan paaskink, kodel tai blogas rodiklis, kad apkrovus kanala
transporto greitis labai nukrenta mano tinklu ribose. T.y. tie mano turimi
teoriniai 2mbps turetu buti jau uz gateway 89.117.228.198, o iki gateway
apkrovus 100 kb/s siuntimu kanala neturetu jaustis greicio kritimo, ar
teisingai suprantu?