Tema: Re: Del ISP greicio
Autorius: Modestas
Data: 2009-03-08 12:12:45
"Night" <vytis@!tbs.lt> wrote in message news:govrep$5er$1@trimpas.omnitel.net...
>  Cia visur
> kalba apie download greiti. Visiems matavimams naudojau ta pati puslapi
> (www.speedtest.net) ir ta pati serveri.
Ne pati geriausia metodika. Matavimams geriau tinka kurios nors didesnio failo iš ftp://ftp.litnet.lt/debian-cd/5.0.0-live/i386/iso-cd/ siuntimas
Gana tiksliai rodo ir http://dsl.zebra.lt/greicio_matuokle.php.

> Tai pasakykite, ar cia as gryba
> pjaunu ir mano ISP pasakys, kad greitis sutartyje IKI 2 mbps ir atsiknisk ar
> galima kanors padaryti?

Aš, pvz, kai ne telepatas, tai nežinau ką pasakys tiekėjas. Reikia kreiptis į jį ir dėti ant stalo matavimų rezultatus. Blogiausiu atveju - pasakys "bendrovės tinkle gedimų nenustatyta" ir į sąskaitą įpaišys sumą už nepagrįstų pretenzijų nagrinėjimą. :)