Tema: Re: KAIP KOVOTI SU TEO?
Autorius: SN
Data: 2008-12-24 10:57:52
Dekui visiems uz patarimus!
Problema buvo isspresta per lygiai per 1.5 valandos, susiveikus teisingo
virsininko telefona. Valandos begyje po skambucio buvo atsiustas technikas,
kuris gera pusvalandi sedejo ant telefono su stotimi. Pasirodo grynai TEO
beda - kazkur ju portai buvo neteisingai sukonfiginti + buvo issiaiskinta,
kad yra priskirti papildomi rysio Mb, uz kuriuos buvo po kelis litus mokama,
bet ju neteike del minetu konfiguravimo problemu, o taip pat manozebroje
nebuvo nurodyta, jog planas pagerintas... zo ,mistika .... ir ten stotyje
negalejo tuo patiketi, kol tas technikas gana grieztai jiems nupasakojo. Dar
vienas +, dar pries menesi buvo siekiama pasigerinti plana, taciau du kartus
gautas atsakymas: "nera techniniu galimybiu". Po vakaryskcio apsilankymo
pasirodo, kad yra :) ir maloniai pazadeta netrukus pagerinti.

Reziume :) :
1. Du metus buvo moketa uz nekokybiska (apie 60%) paslauga
2. Normaliuoju budu del pretenzijos butu kas nors atsiliepes geriausiu
atveju po svenciu ir labai tiketina, kad viskas butu pasibaige, kaip ir
anskciau + dar viena, eiline pretenzija.

Geru svenciu!