Tema: Re: KAIP KOVOTI SU TEO?
Autorius: Andr
Data: 2008-12-23 11:40:12
Nu tu sakyk ka nori, bet as tikrai netikiu, kad taip sunku yra uzregistruot 
gedima ir prisikviest meistra. Neileidi i jokias kalbas su linteliu ir sakai 
tai ko tu nori (sakai, bet nereki). Blogiausiu atveju 1817 ir sakai, kad 
nori registruot pretenzija. Su pretenzija tikrai kazkas atvaziuos.
"SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message 
news:giqb4l$5jt$1@trimpas.omnitel.net...
> Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po 5-6 
> kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai, istisai 
> perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti i vieta ir 
> pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles nuimti/uzdeti 
> ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para is viso nera 
> interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai taip pat 
> tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau atviru tekstu 
> siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent ka nors 
> sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, kad tokio 
> nera...
>
> Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje nera 
> jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia).
>
> Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su TEO 
> budu?
>