Tema: Re: Europiniu vertybiu V-iui...
Autorius: Virgis
Data: 2014-01-07 15:33:47
1. Pagrindinis saltinis yra: http://www.dsm5.org/Pages/Default.aspx
Atsissiusk DSM 5 (ruostas apie 10 metu nuo DSM 4 isleidimo), ten viskas yra.

2. Del sakinio - jis yra retorinis, isimtas is konteksto ir visiskai
niekinis ("Jei paimsim idivida, turinti labai stipru erotini potrauki
vaikams, bet kuris niekada nesieme veiksmu ir niekad ju nesiims, kuris
supranta socialinius/visuomenes draudimus lieciancius suaugusiojo ir vaiko
santykius, ar jus norite pasakyti, kad toks individas yra psichiskai
nesveikas?").

3. As jau pavargau bendrauti su liumpenais, nemastanciais ir nematanciais
toliau savo nosies. Pasigooglinkit, pasiskaitykit pvz., kad prof. V.
Radzvilo pasisakymus:
http://www.propatria.lt/2014/01/vytautas-radzvilas-pavergti-laisvinant.html
http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/prof_vytauto_radzvilo_perspejimai_lietuvai/,print.1