Tema: Re: Europiniu vertybiu V-iui...
Autorius: Darko
Data: 2014-01-06 14:06:46
Prieš ką tu čia taip kovoji?

Pražygiavo Vilniaus gatvėmis gėjų paradas, niekas apie tai nešneka. Kad būtų
padidėjęs gėjų žvilgsnių procentas irgi nepastebėjau, vienintelis dalykas
kas aidi, tai Gražulio menama kova su pyderais. Taip, kaip čia yra? Kas
labiau kenkia vaiko sąmonei? Ar spalvoti balionėliai, ar besireklamuojantis
Gražulis, per visą gatvę šaukiantis "Kas nešokinės, tas pyderas?"?