Tema: Re: Megztukas
Autorius: Kenis
Data: 2013-05-31 23:51:29
bl bet tai kai zjbs yra prisiskaityt moksliniu faktu ir juose atrast sau
palankiu faktu is kuriu galima padaryt sau palankias isvadas...bile kad
gyventi butu ramiau, mol "as cia normaliai..nieko blogiau uz kitus nedarau"
:). Esminis zodis BLOGIAU, nes pasiskaicius taves toxi narkotiku tema tai
galima prieit vienos isvados, teisini, kad tie visiems zinomi narkotikai po
BAUBO zenklu yra niekuo neblogesni nei "eiliniai, kasdieniniai" zalingi
iprociai. Taip sekant tavo minty turetum sukurt konspiracijos teorija apie
tai kaip alkoholio, tabako, kavos ir kt. panasaus sudo kompanijos sukure
sekminga akiu dumimo kampanija ir prastume savo preke kaip kasdienine, o
heros, kokos, trafkos, tableciu ir panasaus meslo niekas nesugebejo prastumt
kaip kasdieninio vartojimo prekes :) ko pasekoj gaunasi ljooodesjoookaz
tiems , kuriuos mases laiko "tikrais" narkomanais :)

P.S jei ka pats rukau, ir geriu alkogoly...cia kad nekiltu klausimu, kad esu
kazkoks "sveikuolis" ;)

"Toxis"  parašė naujienų news:kng4dv$jjg$1@trimpas.omnitel.net...

again, nemaishom terminu, nei viena mano vardintu substanciju neturi fizines
priklausomybes, ash pilnai suprantu 'religine' indoktrinacija shiuo klausimu
musu visuomenej, visi 'zhinom', kad 'drugs are bad m'kay' nuo vaikystes,
visi zhinom, draugo pazhystamo klasioko kaimyna, kuris uzhvalges lsd
ishshoko per balkona, nes nusprende kad moka skraidyti, bet ar ne keista,
kad ta pati draugo klasioko kaimyna pazhysta visas pasaulis, bet to niekur
nera dokumentuota? (Gerai vienas keisas su CIA agentu kuris bishki ish kitos
parapijos).. deja tai nera tiesa, kaipir nera tiesa, kad visi narkotikai yra
vienodai pavojingi - hell, kava yra klasifikuojama kaip narkotikas (placiaja
prasme), ar ji labai blogai? Alkoholis yra pavojingesnis visom prasmem uzh
visa palete narkotiniu medzhiagu (praktishkai tik 'ultravioleto'spektras su
opiatais yra blogesni ir tai tik tuo, kad jie turi okujena priklausomybe..
jei ziuret tik poveiki sveikatai per se, heroinas net kenkia maziau tavo
organams, t.y. jis visai nekenkia (del visai gal klystu, bet tu teorishkai
heroina galetum puikiai kujarint iki zilos senatves, jei neperdozuotum ir
nesibadytum)... visuomene turi keistus prietarus siuo klausimu, ypac siame
informacijos amziuje, kai jaunuolis nusprendes paveikt savo samone mazhiau
sveikatai bei visuomenei kenksmingu budu (pvz zole, ar tie patys grybai) nei
alkoholis, rizikuoja matyt net patekt I ikalinimo istaiga, o stai alkoholis
yra naturalus laisvalaikio praleidimo priedas... Don't get me wrong, ash
irgi priklausau alkoholikams, bet ne del to, kad ash galvoju kad kita
spektro puse yra blogis, mane zhudo mintis, kad noredamas pasidzhiaugt kitos
puses teikiamais malonumais ash turechiau sherti nusikalstamas grupuotes ir
rizikuot turet nemalonumu su teisesauga, and that's fucked up;)

O atsakant I tavo klausima, sakychiau, kad priklausomybe gaut shudo
chaliavnai matyt yra didesne, nei 'priklausomybe' zholei ar grybams
(kabutese, nes jei tu tapai priklausomas nuo zholes, tai tik del to, kad
zhole pas tave atejo pirmiau nei koks wow'as, skaitymas, ar kazino:)

"amenox"  wrote in message news:knfub8$d5g$1@trimpas.omnitel.net...

Gal nori priklausomybę nuo abiejų palygint? Ką lengviau gydyti - narkomaną
ar spoguotą paauglį kuris pučiasi krūvas stuff'o iš LM?