Tema: Re: Megztukas
Autorius: Toxis
Data: 2013-05-29 19:47:10
o dabar kaip? Man rods, kad bausmes uzh narkotiniu medziagu vartojima yra
didesnes, nei uzh pasirodyma girtam, ir dar berods ir I iskaita sodina.. bet
galiu klyst

"tas kuris virshija"  wrote in message

Beje, as siulyciau apsirukiusius prie vairo bausti kaip uz vairavima
girtam, rukancius zole viesoje vietoje bausti uz rukyma, pasirodziusi
baltom akim viesoje vietoje priversti pasitikrinti krauja ir aptikus
pedsaku bausti bausme, analogiska bausmei uz buvima girtam viesoje
vietoje. Nu tipo-jei prilyginam, tai prilyginam.