Tema: Re: Radzevicius demonstruoja ingrish skilsus
Autorius: Darko
Data: 2009-01-30 09:14:34
Buvo mano kolegė išvykusi po Indiją kelionei mėnesiui. Tai grįžusi ir pavargusi nuo dėmesio apibūdino situaciją, kad indai po britų okupacijos kone kiekvienas moka anglų kalbą ir jaučia pareigą prieiti ir pabendrauti su bent kiek kitokios išvaizdos žmogumi. Tad čia nieko stebėtino. Per amžius susiklosčiusi aplinkybė ir tiek.

Nematau nieko juokingo. Kiekvienas čia gali prie klaviatūros pasikelti savo english skillsais :)