Tema: Re: Radzevicius demonstruoja ingrish skilsus
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-01-30 02:27:20
visgi disklaimeris.
Man ta chebra prie irdies, radzeviius, marius, j tos kelions, tos
laidos. Tai vienavertus.
Kitavertus.
Jei tu darai TV show, paremta klajonmis po sveias alis, ir esi kakokiame
dievo pamirtame turguj, kur visi vaikto basi ir tikrai neatrodo lyg
finished pedagoginis, bet vos ne pirmas sutiktas nepraustas indas sublizga
geresniais vienos tarptautini kalb gudiais, nei show vaigd, tai
tikrai galt atrodyt kuriozikai? :)
Treiavertus....
Tokie netobulumai ir klaidos man asmenikai patinka, ir a vl irsiu tos
kompanijos prodakn :)

Tai tikrai buvo ne kaip "vaaa, pakit koks radzeviius loxas"
Tai buvo madaug "matt, kok radzeviius vl suskl?"