Tema: Re:Matkes reiksme
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-12-08 01:32:49
Man praverte, po 20 metu dukrai paaiskinti kaip sprendziamos
 integralines lygtis, kas nustebino, kad pakakonkarta perskaityt
 ir prisiminiau, labiausiai tai, kiek man kainavo nervu ismokti
 jas sprest pries 20 metu.
Man kartais atrodo, kad tai labiau skirta lavinti mastyma nei
 realiai kazkokiam tikslui. Pvz 7 mates erdves vektoriai ir ju
 trajektoriju skaiciavimas sukelia idomias mintis apie realaus
 pasaulio, kuri mes suvokiam, ribotuma. Nes 3, nu 4 matmenys mes
 zinome, galim paciupineti, bet 7 ar 12 matmenu?

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/