Tema: Re: Matkes reiksme
Autorius: booraz
Data: 2017-11-22 16:53:41
Integrala tai visur gali pritaikyti, kiekviena diena naudoju.

O jei rimtai, tai LT švietimo problema ir yra, kad bandoma mokyti
matematikos, bet mokoma iš teorinės pusės, kai turėtų būti pradedama
rodyti iš praktinės pusės pirmiausia ir tik tada suskaičiuoti teoriškai
kaip taip gaunasi. Tada atsirastų didesnis susidomėjimas iš mokinių pusės.

--
booraz