Tema: Re: Pyvčikai
Autorius: shadow
Data: 2020-12-23 10:31:58
"Lapinas"> wrote in message> Receptas ne mano, bet jau kuris laikas
propaguoju ir noriu pasidalinti.

    -pastebejimai:
Farsa geriau susimalti paciam is liesesnes jautienos. Bo pirktiniame tiek
kazi ko primaisyta (bent jau man taip nepasiseke), kad vytinti teko 10 val
(70°) ir po to dar 2val prie 80°. 'Desreles' buvo spaudziamos per 10mm kond
antgali, gavosi apie 12-13mm storio.
Jelapenus (imaisiau truputi cili) geriau smulkinti blenderiu - tolygiau
issimaiso bei zymiai palengvina isspaudimo procesa. Malant mesa, paprasciau
sumalti kartu.
Dziovinti/vytinti praviroje orkaiteje
    Cia asmeniniai pastebejimai, pritaikymas pagal save. Kiti galbut atras
kitu 'patobulinimu'.