Tema: Re: del prieskoniu
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-03 20:59:17
"Andree" <Andrius.Vaskinas@vad.lt> wrote in message
news:h55rle$e2q$1@trimpas.omnitel.net...
> Neesu as joks gurmanas, man tiktu ir lietuviskas, tik as jo niekur
> nerandu. Pries metus Vilniui,  Mindaugo maximoje radau tkemali padazo,
> lygtai latviu gamybos,

Latviskas bent jau man nepatiko.Kazkada pasitaike proga papult i Maksimos
baze velai vakare ir rast nukainuotus gruzinu gamybos padazus
tkemali,sacebeli ir kt.Tai prisipirkau ju labai daug.Man jie patinka ir
netgi mano vaikams isvargintiems ketcupo,jie patinka.Tikiu ,kad jie turetu
buti labai autentiski ir nedrysciau visa gerkle rekt,kad jie ne taip
padaryti.Bet man asmeniskai "lietuviskas" arba kitaip internetinis tkemali
variantas yra priimtinesnis :)