Tema: Re: del prieskoniu
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-07-31 12:11:26
  Ta tkemali padazha, kury parsivezhiau ish Poti (GEO) ir kury pirkau
Piteryje, nelabai eina atskirti, reikia buti pakankamai dideliu snobu, kad
pradeti ieshkoti kokybiniu kilmes ar atspalviu ar kitu skirtumu.
Lietuvishkas tkemali padazhas, kiek shvelnesnis, bet mano manymu pilnai
tinkamas vartojimui. Pats pasidaryk, dabar tu kakaukazietishku slyvuku
beveik nieks nenaudoja, tai gali manau ir uzh dyka, kur kibiriuka
prisirinkti :).
  Del juodojo kumyno: pas mus tikrai nerasi niekur, gali parsisiusti ish
kupikazan.ru (200ru+dhl parsiuntimas, galiu prisideti, jei uzhsiimsi
siustis, bus proga palyginti turimus), arba paprashyti, kad kas parvezhtu.
ish rusijos aziatu turgeliu arba tiesiai ish vidurio azijos turgeliu. Shy
pavasary pasisodinau pas save juodajy kumyna, grazhiai sudygo, net spejau
nufotkinti sudygusius, ishneshiau i darzha, ir po keliu dienu ... kazhkur
dingo, toli paukschiai ishlese, toli vaikai ishtampe, nes dar nebuvau
pasodines, o tik po stogu ant lauko stalo padejes buvau :( tachiau
paprastasis kumynas, pirktas ish basanavichiaus tebeauga, bet tu lietuvishku
lietu jis nelabai megsta :(