Tema: Re: Voverushku konservavimas ziemai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-25 12:10:08
Seip biski ne i tema. Nesu didelis grybu ekspertas, tad renku tik
klasikinius - maza ka. Ypac po vieno nuotykio, kai pries koki 15 metu su
draugais prisirinkom KAZKO ir suvartojo su degtine. Apviduriavom ir apvemem
puse zverybe isikurusios triedalines ligonines. Ir tai dar sako, kad labai
pigiai prasisukom. O vat draugo specialybe butent mikologas. Tai savaitgali
vaiksciojom po vieno rajono zemaitijos miska. Tai sake, kad net ir jis
nezino is kur, bet apakes, kad pilnas miskas "veseluškiu". Lotynisko
pavadinimo neatsimenu, bet grybukai - naturalus gryno psilobicino
flakoncikas. Reikia kazkaip kulturini turizm organizuot....