Tema: Re: Voverushku konservavimas ziemai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-23 16:15:41
 Ir kaip
> tai "apverti ir pradedi vartot nuo apatinio sluoksnio"? Kaip juos apversti
> talpoje?

Apverciu visa talpa. Tada tie kur seniausiai sukrauti susivalgo pirmi. Pas
mane backute rusiska specialiai tam reikalui - ish abieju pusiu atsidaro,
priesh koki 10 metu Rietave ipirkta. Tad ypatingai nacionalistiniams
vienetams gali ir netikti...

> E330 tai citrinos rugstis?

Jo. Nors cia nebutina. Man skaniau. Dar tiesa, nezinau ar sutapimas, bet
maziau pelesio pradejo atsirasti, kai pradejau idejineti. Nors kiek skaiciau
bijoti jo nereikia. Jei jau atsirado, tai atsargiai viska nuimi ir uzdengi
virsu su kokiu lininiu acte ismirkytu skurliuku. Daugiau neturetu atsirasti.