Tema: Re: keptuvės indukcinei
Autorius: Junda
Data: 2009-07-12 23:16:22
Tai visų kitų jų puodų, keptuvių, aišku yra pirkti. Bet tos serijos
indukcinei kaitlentei, kuri vadinas TAORMINA, pasak tiekėjo, jau nebėr
Lietuvoj, dar buvo Topo centre neseniai, bet jau nėra. Tiekėjas mane
patikino, kad Lietuvoj negausiu ir pasiūlė užsisakyt internetu iš kitur,
pvz. amazon.de arba tokio vieno čekiško psl., ale nei tie, nei anie
nesiunčia Lietuvon.