Tema: Re: keptuvës indukcinei
Autorius: Junda
Data: 2009-07-12 12:38:34
Mes irgi turim senus Bauer, rašo error, kai uždedi.
Contacto puodai, kuriuos turim, tai tinka indukcinei.
O keptuvės noriu titaninės, tinkančios indukcijai. Dabar turima Borner
titaninė netinka, irgi error meta. Iš titaninių yra Woll, bet nu
nepatinka man jie ir viskas, o ir forumuose pasiskaičiau nekokius
atsiliepimus tų, kurie turi daugiau kaip metus. Apie AMT nežinau nieko,
tik kad vokiškos ir brangios :) O kas dar turi titanines indukcijai?