Tema: Re: geriausias alaus baras ant Vilniaus
Autorius: \(1\)
Data: 2009-06-11 17:23:19
Lankiausi  nuo pat atidarymo, buvau ir pries pora dienu.  Pirmi apsilankymai
kele dziugesi, paskui eme listi nemalonus dalykai. Padavejos, kuriu minos
stiliuje "kaip jus mane uzpisot...", temperaturu svyravimas fig paimiosh -
nuo plius trim iki ~15 ziema, uzsidegi zvake ir sustirusias rankas istieses
sildaisi. SMIRDANTYS tulikai, rimtai smirdantys.
Paskutinis apsilankymas pries pora dienu - uzsisakau vistiena, esu alkana
kaip vilkas, dairausi link langelio. Vireja atnesa lekste, po poros minuciu
prieina padaveja, pasikaso pazasti ir ziovaudama nesa man, pirstu, ka tik
istrauktu is pazasties, prilaikydama kepsni. Nuostabu. Kepsnio atsisakau,
bet toliau stebiu jo marsruta - sedintys prie backu, matyt, uzsisake ta
pati, pas juos ir  nukeliauja manasis atsisakytasis patiekalas.
Alus ir jo pasirinkimas geras, gaila tik, kad tokios detales piguvos ispudi
sukuria.