Tema: Re: geriausias alaus baras ant Vilniaus
Autorius: UmR
Data: 2009-06-11 14:47:05
"(1)" <op@mop.pop> wrote in message news:h0ql81$9ru$1@trimpas.omnitel.net...
> Alaus namai butu  liuks, nu bet aptarnavimas... Sakai savininkui, kas yra
> chujovai, sulauki pasaipos, ka as zinau.
>
> Kol kas kryzius.

buvau 2 kartus.
vieną kartą kai tik atsidarė. prisiragavau alaus, tai vien tas faktas kad
_alaus_ yra - labai ok.
antrą kartą nuėjau jau įsibėgėjus, tai ką aš žinau. visas alus pasirodė
angliarūgštės prifigačintas, be tokio charakterio ką galima buvo prieš tai
matyt.
tai ir nebeinu :-)

kaip bebūtų, jame nuolatinis anšlagas, kas iš principo reiškia kad gerai
negali būt.
koks bebūtų "teisingas" savininkas, tokioj rinkoj galų gale jam vis tiek bus
bbd ką tu jam sakysi.