Tema: Re: nu obeliai vel spaudzia alieju
Autorius: Povilas
Data: 2009-06-09 10:31:58
"Awdrius" <xozzis @ freemail . lt> wrote in message
news:h0l2f7$os2$1@trimpas.omnitel.net...

> dar prisimeni skoni?
> nieko nemaisai?
> senokai buvo

Zinai kodel prisimenu skoni?Ogi todel,kad zmonos giminaitis is rapsu
auginimo ir jo pardavinejimo Obeliams susikrove kapitala.Tais laikais jis
man ausis prazyze apie to aliejaus nauda ir g-bos technologijos svaruma +
pastoviai privezdavo jo "dovanu" + namie pastoviai konfliktavau su zmonos
motina del sio aliejuas naudojimo,nes jis man smirdejo naftos produktais +
ant jo pavirsiaus visada budavo matyt tie spalvoti ziedai ,de ko neeisdavau
jo vartot mano vaiku maisto g-bai.
Ir tik vargais negalais as atpratinau savo zmona nuo sito brudo.O dabar jau
ir jai paciai nieku gyvu neisiulyciau jokio is rapsu alieju:)