Tema: Re: nu obeliai vel spaudzia alieju
Autorius: Povilas
Data: 2009-06-09 10:14:11
"Awdrius" <xozzis @ freemail . lt> wrote in message
news:h0ksiu$ekq$1@trimpas.omnitel.net...

> kadangi prekini zenkla prasiko tai vadinasi "tyras" dabar
> ar dar spaudzia kas ant Lietuvos daugiau?
> panasu kad vienintelis stambesnis lietuviskas gamintojas.
> reikia bandyt

O tai cia gerai ar blogai,kad jie vel kazka gamins?
Kaip man tai jokiu geru asociaciju nekyla,prisiminus ju produkcijos skoni,o
ypac kaina,uz kuria jis buvo pardavinejamas!Mano supratimu,kad rinka pati
juos pastate i vieta ir supratingesniam asmeniui jau turejo but aisku,kad
rinkoje yra ir kitokiu produktu,kuriuos labiau linke pirkt lietuviai
vartotojai.