Tema: Re: Spirgai ir pan
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-06-09 09:53:36
o tai šiais laikais pemikano jau niekas nemoka pasigaminti?
Pats paprasčiausias variantas:
Švieži lašiniai pjaustomi, dedami į didelį puodą ir kaitinami, kol išsilydys riebalai.
Žalia mėsa pjaustoma kubeliais, dedama į riebalus ir maišant ilgai ilgai kaitinama ant lėtos ugnies. Įdedama druskos.
Kaitinama tol, kol išgaruos bent jau didžioji dalis drėgmės iš mėsos. Tūris turi gerokai sumažėti. Tada viskas sudedama į stiklainius.
Toks koncentruotas produktas ilgai negenda, jį galima dėti į košę.