Tema: Re: Spirgai ir pan
Autorius: bzik
Data: 2009-06-09 09:26:53
1.
prekybos centrai ar firmines mesos perdirbeju pard. Gal imanoma pasigamint
paciam, jei kas pamokys.
2.
Kaimietiskas variantas: eini i turgu > perki taukines ir prastesnio lasinio
su kumpiu (papilves ar pan.) > sumali mesmale stambiu sietu/supjaustai
gabaliukais > verdi puode > druskos, lauro lapelu, pipiru pagal skoni >
ispilstai i norima tara
Miestietiskas variantas: esu mates pirkt pjaustytus kubeliais lasinius. Bet
ta galim pasidaryt ir paciam. Imi saltai rukytu lasiniu ar sonines. Pjaustai
kubeliais. Kepini/ verdi puode > ispilstai.
Pirmas variantas autentiskesnis, bet kai kam gali nepatikt skonis. Antru
atveju galima veztis lasinius ir pjaustyt i puoda vietoj, bet problema del
siais laikais nenaturalaus sudymo. Del dregmes pertekliaus (normaliai sudant
druska ji istraukia, o dabar prifarsiruota sudytu vandeniu) labai greit
pelyja