Tema: Re: Q: kumpio ishpjova
Autorius: buran
Data: 2009-05-22 15:40:16
Yra kumpinė išpjova, ir yra vidinė išpjova.
Vidinė išpjova brangesnė dvigubai, bet iš jos steiką iškepti galima.
Kumpinė išpjova - šiaip graži ir gera mėsa, brangesnė už kumpį, bet
daug pigesnė už vidinę išpjovą. Aš iš jos kokį nors plovą / guliašą /
befstrogeną daryti mėgstu :)

Justas submitted this idea :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net