Tema: Re: Q: kumpio ishpjova
Autorius: Justas
Data: 2009-05-22 15:04:05
Vakar buvau kalvariju turguj tai irgi maciau idomu dalyka.
Normali ispjova 69lt, sviesesnes spalvos po 35lt, irgi parasyta ispjova.
Mesos gabalas storesnis. Normaliai paaiskinti nesugebejo. Ir taip
keliose vietose. As tai manau, kad ten nugarine jie taip pradejo vadinti.

O paruosti tai ka as zinau, visada galima jautiena burgundiskai
pasidaryt, bet kokia jautiena bus minksta, tik laiko klausimas ;)