Tema: Re: Uzkandziai prie vyno
Autorius: Justas
Data: 2009-05-22 14:58:58
as apie tuos profesionalus turiu savo nuomone ir i juos nepretenduoju.
nenoriu ju izeisti, bet tas visas ju mokslas apie skonius ir poskonius,
(kurie primena ten pavasari krintancios rasos kvapa ar dar balazin ka)
man yra nepriimtinas.
paklausk tu eilinio kaimiecio, darancio nuostabu vyna apie tuos skonius
ir poskonius - idomu ka atsakys.
vynas yra arba skanus arba ne, skanu vyna as atsirinkti sugebu ir
anaiptol nuo nesigiriu. turiu ir kolekcija siokia tokia, kuria pagrinde
sudaro milestii mici kolekciniai vynai, pora tukstanciu buteliu.
kas yra skanu su vynu irgi zinau.

jeigu ponas nebandei to, ka sakiau, tai kaip tu gali teigti kad tai yra
nesamone?
gal esi is tos kategorijos, kurie butnai prie vyno perka rokiskio brie
suri, bei daro smeigtukus su vynuoge ir rokiskio fermentinio surio
gabaliuku.
man tai keistas yra lietuvos zmoniu poziuris: to ko nezinau ir
nebandziau - sudas, ta ka darau - geriausia is visu ir kritikos netoleruoju.

izeisti nieko nenorejau, bet uzpisa, kuomet atsiranda sitam grupse
kazkoks klausimas, parasai atsakyma ir tuomet islenda kazkoks siknius ir
  rodo savo isminti peikdamas kitus.

sekmes