Tema: Re: Re:Elektrinis peili? gal?stuvas. Koks?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-25 18:22:19
A bbz.
Siaip jau internetai sako, kad kampas 40, japoniskiem - 30. Nu bet turimi
nesigalando su Fiskars galastuvu (nes is karto buvo neteisingai uzgalasti),
Paemiau ta SHARPX, paprasciausia modeli, su vienu disku (jei tai galima
pavadinti disku). Zodziu yra labai gerai, Fiskaram - Fiskaras, o visai kitau
susarai labai tinka elektrinis.

O tai, ka tu ziuri ir klausi, tai, atleisk, ne man ir nepakomentuosiu. Yra
dviem aukstais zemiau smirgelis, bet as noriu virtuvej po ranka tureti
patogu, savo funkcija atliekanti daikta.