Tema: Re: Elektrinis peilių galąstuvas. Koks?
Autorius: Zyza
Data: 2017-07-08 10:42:56
Prisidedu prie dilemos. Turiu japonišką akmenį - įtariu rankos truputį
per kreivos jam, per lengva atšipinti dar labiau peilį. Mačiau yra
kinietiškos ale galandinimo staklės, bet ten pasirodo reikia jas prie
kažko tvirtinti (kone didžiules stakles pasidaryt), o namie tokio
didelio daikto nesinori turėt :/ Rankinių galąstuvų dar ieškau.