Tema: Re: ryziu virimo puodas
Autorius: Kesha
Data: 2017-01-27 11:48:48
Tai vienas plovą verda pagal fengšui, o kitas greituoju supaprastintu
būdu :) o svarbiausiai, kad abu verda plovą :)
O specialiai naudoti kažkokį spec. ryžių virimo puodą, tai nedašunta
man niekaip, nes manau riboja jis vistiek ryžių virimo variantus.
O temos autoriui, jei nori tokių ryžių, kad būtų birūs ir a lia
aldente, tai vienas iš parastesnių variantų - paimk basmati ryžius,
gerai juos perplauk, kol vanduo bus skaidrus, tada paimk 5x daugiau
vandens nei ryžių, pripilk gerą saują druskos ir virk ryžius tame
vandenyje be dangčio, tol kol išgausi tau reikiamą išvirimo laipsnį,
tada nupili vandenį, o dar galima truputį ankščiau nupilt ir subertį į
kokį molinį ar keraminį puodą ir orkaitėje dadėjus ant viršaus sviesto
(geriau gi) pašutinti dar truputį.