Tema: Re: Ar dar apsimoka vaziuoti apsipirkti maisto i Lenkija ?
Autorius: Dautarte
Data: 2009-05-17 13:14:26
O sito tai tikrai nezinau, nes gerai nezinau lietuvisku kainu... is kitos
puses kiekvienas ziuri pagal savo biudzeta, jei pvz. Lietuvoje perka tokioje
lietuviskoje Biedronkoje, tai jam Lenkijoje geresniuose tinkluose tikrai
nera ko ieskoti... Be to, kaip pasake viena mano drauge: Jei neturi pinigu,
reikia tureti laiko...