Tema: Re: Ar dar apsimoka vaziuoti apsipirkti maisto i Lenkija ?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-05-08 09:50:50
Na mes su zhmona buvom pashoke iki lenkijos (bialystoko) per atostogas (kadangi pochodas iki dresdeno nuplauke, ar verchiau sakyt ishejo kartu su vasarinem padangom ir lietnykais ish rusio:), kad pazhiuret, kas gi ten tokio stebuklingo, tiesa tas buvo apie vasari... Na taip, shmutkes gal shiek tiek pigesnes, ale nusipirke po kazhkoki viena apdareli netekom kantrybes:) maisto prekiu parduotuvej esti 2 verti demesio objektai, kokistai kumpis skarbonkese (zhmonai labai patinka, o lietuvoj sake neranda) ir milkos:) (neisivaizduoju kodel, bet lietuvoj ju nerandu:).. tai kaip du tarybiniai zhmones pabege ish po gelezhines uzhdangos kruvom krovem tas mylkas (nu gerai, po pora shokoladu;) ... ir paskui gausiai gailejomes, kad per mazhai pasijamem, bo susivalge mygam;)