Tema: Re: ???
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-05-04 18:05:59
gal per daug vandens pripylei? Vanduo turi siekt svogūno dugną, o ne apsemt jį visą.
Aš imu keturkampį butelį nuo mineralinio, šone išpjaunu tris skyles, pripilu vandens ir įstatau į tas skyles svogūnus. Daug patogiau, negu stiklinėse, ir vandens užtenka ilgam. Trijų svogūnų laiškų mums sočiai užtenka (nesam dideli mėgėjai, tik vaikas mėgsta nusiskint ir suvalgyt be nieko... brrrr....).