Tema: Re: ???
Autorius: Justas
Data: 2009-05-03 20:19:40
Kaip neuzaugs bazilikas, raudonelis? Neuzaugs nebent jeigu auginsi maza
kieki ir greitai suvartosi..

Pas mane auga: metos, melisos, ciobreliai, bazilikai (violetiniai, holy,
sweet) raudoneliai, mairunas, rozmarinas (sitas isvis i medeli pavirtes,
5 metai mazdaug jau auga), salavijas, kietis, levanda, krapai,
petruskos, kalendra. Spinatai, rukola, dar kelios salotu rusys. Lauras
taipogi auga, keli zemaugiai vysniniai pomidorai.. ridikeliai irgi ne
isimtis..
Viskas auga be problemu