Tema: Re: Ar man reikia duonkepės?
Autorius: monaxas
Data: 2015-03-25 19:01:26
Jei sugalvosi, Kaune yra naudota
http://pigu.lt/duonkepes/duonkepe_moulinex_ow5023?id=653687

Jei įdomu paklausiu pačios už kiek išsiskirtų su ja.

Dėl naudojimo: mano pati labai mėgo ją naudoti kol įvaldė iki tobulumo procesą, o šeima pareiškė, kad nelabai tas duonas valgo.
Pradėjo nuo mišinių, po to mielinių, po to bemielių kepinių. Viskas ten su jais gerai, jei vartojat duonas. Aš kokį milijoną kart labiau mėgstu bulves negu duona, tai galų gale pasiekiau, kad man duotų bulvių, o ne duonos. Tai dabar duonkepė supakuota dėžėj.

Variantas su batoniukų loveliais, bet kadangi grabe mačiau visus batonus, o be to jiems reikia pieno miltelių, kurių nusipirkt gerokai sunkiau negu Kauno alaus, tai berods batoniukų nekepėm.

Trumpai tariant, jei duoną vartojate, ir yra norinčių pasibovyt, tai vienareikšmiškai - verta. (Ai dar ten visas ritualas išėmus: nuglostyti drėgnomis rankomis, suvyniot į rankšluostį, kad neapdžiūtų aušdama ir t.t). Be to reik duonos raikymui peilių turėt.

Beje, Lietuvoje galima nusipirkti tikrai neprastos duonos prekybos centruose. Ir visi tie mitai apie kažkokius konservantus duonoje yra tik mitai