Tema: Re: Kombainas virtuvei
Autorius: S54
Data: 2015-03-23 14:50:52
Braun Multiquick 7 MQ 785
blenderis/minikombainas
medziagos normalios, astru, galima suipjaustyt pirstus
del patvarumo dar statistikos nera, naudojam tik pora men, bet beveik kas
diena.

"Sail"  wrote in message news:maffie$13r$1@trimpas.omnitel.net...

As prisijungciau prie klausimo, tik kitu aspektu - kokiam kombaine buna
normalus peiliai/tarkos, t.y. is normalaus metalo ir jau astrus is gamyklos?

Kai paemiau naudot namie esanti philipsa (zmona sake kad prastas), tai
pamaciau, kad peiliai buki, o tarkos padarytos is nerzaveikes folijos,
vienzo totalus sudas jau is gamyklos. Sedejau dilde galandau tarka :-(.
Peilius irgi pagalandau, tada pradejo pjaustyt jau pusiau su velniu
(nemaisyt su personazu is grupso).

Tai kur ble tas kombainas, kuris butu geras? Nes nu jei i rankas paemus
matos kad gavno, tai kas cia per gaminiai...