Tema: Re: Kombainas virtuvei
Autorius: tranzoo
Data: 2015-01-30 09:39:38
laikymo sprendimus philipsas paprastai siulo gerus. toliau mulinex toks, jei
dar jis yra. kenwoodas... na jis toks kaip ir krutas, bet medziagos
nekokios.

as asmeniskai jau atsikandau kenwoodu, philipsu ir boschu. naudoju daznai -
tai man jie nelaiko. garantijos pabaigoj butinai ir variklis duba duoda.

dabar taupau kitchenaid arba cuisinart.

o jei reikia tarkuoti bulves - cepelinams kugeliasm etc, - tai geriau
nusipirk kazka tokio:
http://www.turgus.lt/bulviu-tarkavimo-masina.html vis islenda skelbimai.

del seip tarkavimo - man asmeniskai patogiau, kai tarkuojami/pjaustomi
dalykai krenta lauk. t.y. ne i kazkoki fiksuota bliuda kaip tavo nuorodoj, o
kazkas panasaus kaip cia:
http://iweb.cooking.com/images/products/morephotos/108737_e2.jpg

tai ypac gerai, kai ruosi darzoves saldymui. ir seip - salotoms
pripjaustai/pritarkuoji i bliuda, o plaut lieka tik laikiklis ir tarka...

o jei daznai nenaudojat - tai kaip ir px ka pirkt realiai. ar philips, ar
kenwood, ar bomann - tarnaus. kostmoso jokio nera.