Tema: Re: Pamenu buvo kalba dėl kavos žinovų
Autorius: karolis
Data: 2014-10-28 13:08:25
bet vis matau nerimsti :))
nepirk tos illy, nes yra tikrai geresniu, bet as tingiu ir renkuosi is to ka
maxima parduota (maxima uz sita reklama sumokejo)

"Exx"  parašė naujienų news:m2lku1$v6d$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.10.27 11:46, karolis wrote:
> taigi jau siuliau vienam daryt akla testa kurs man cia sake kad
> neatskirsiu kavos kuria geriu kasdien nuo kazkokios prastos kavos uz
> kelis litus. gal tamsta nori?
>
> jei atspeju, kava lieka man, jei neatspeju tamstai :) kava kuria geriu -
> illy

> be pagiezos, bet, kad jau eilini karta irodyta, kad visos didziai
> gerbiamu zinovu zinios susiveda i kokia nors etikete ar marke:)

nu tu gal ir zinai? berods tu tai man ir siulei - ok, tu jau mane
itikinai, siandien tuoj pat nusiperku tavo isgirtos illy kavos ir geriu
bei ziuriu kuo gi ji skirsis nuo kitos atrabotkes.