Tema: Re: Pamenu buvo kalba dėl kavos žinovų
Autorius: karolis
Data: 2014-10-27 11:46:45
taigi jau siuliau vienam daryt akla testa kurs man cia sake kad neatskirsiu
kavos kuria geriu kasdien nuo kazkokios prastos kavos uz kelis litus. gal
tamsta nori?

jei atspeju, kava lieka man, jei neatspeju tamstai :) kava kuria geriu -
illy

"Exx"  parašė naujienų news:m2ksgs$af5$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.10.24 15:16, karolis wrote:
> jau buvo ilga diskusija, kazkas ten man bande irodyt kad ar vyna
> degustuot ar kava yra tas pats, tingiu kartotis :)

> Skirk kavą nuo bandelės/mėsos/salotos/padažo mišinio. Tas pats jam
> matai. Nebent kava su 5 šaukštais cukraus.

be pagiezos, bet, kad jau eilini karta irodyta, kad visos didziai
gerbiamu zinovu zinios susiveda i kokia nors etikete ar marke:)