Tema: Re: Šernienos patiekalai
Autorius: cool
Data: 2014-07-14 10:54:49
nutai guliašas, šašlas, ir bele kas ką išgalvosi
svarbu išmarinuot gerai
guliašas labai gerai greitpuodyje gaunasi, jei tingi ilgai troškint
o šašlą prieš valandą iki kepimo "pagardini" kyviu (1 vnt/kg)
prieskonius naudoji tuos kurie tau labiau patinka
marinuoji (bet kuriam patiekalui) min pora parų.
jai nori kept rankovėj ar britvone didesnį gabalą, marinuoji 4-5 paras, gali
net savaitę.

P.S.
paprastas elementarus ir labai skanus - kiam-piam minučių skaravarkoj,
susmulkini/sudraskai, dedi keptuvėn, biški sivestuko, svogūnai, česnakas ir
visa kita ka megsti (pas mane by default paprika), šiek tiek sultinio kur
virė, grietinės, pompadažo... 10-15 min ir su bulbikėm :)

"shimtas kinieciu" <tehlulz@gramar.nazi> parašė naujienų
pranešime:logp63$n97$1@trimpas.omnitel.net...

---