Tema: Re: Šernienos patiekalai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-06-26 12:29:39
o jeigu brasiravot 3-4 val su nedauk skistimo ir nelabai karshtai? ce gi
irgi nors ir laukine bet vistiek biske keule ;)

"Vytenis P."  wrote in message news:logon1$mu9$1@trimpas.omnitel.net...

Man skaniau ne maiše, bet špižiniam "britvone". Pirmiausiai pavirt,
patroškint
uždengtą, užpiltą 3/4 vandens, vėliau didžiąją dalį vandens nupilt padažui
ir
kepsnį dakept atidengtą.